لا لینه آ

عمو شلبی می گفت لالایی ها افسانه ها دروغ ها (وب مرده)

لا لینه آ

عمو شلبی می گفت لالایی ها افسانه ها دروغ ها (وب مرده)

پاکش کن این نجاست وامانده را.

بعضی تلخی ها دقیقن همانند که می نمایند. بل بیشتر. دقیقن به همان کثافتی که می بینید دچارید. بل بیشتر. دراین شرایط وقتی که شواهد خیلی زیاد و پررنگند به کسی زنگ نزنید. دوباره بررسی نکنید. منتظر نشید زمان کثافت گفته شده رو پارو کنه. چون تلخی حتی اگر مشمول گذر زمان بشه، در مکالمه با دیگران موقتن فراموش بشه، حتی اگر مکررن تفسیر و تفسیر و تعدیل بشه، حل نشده. عین نجاست همچنان باقی ست. و این یعنی چند روز دیگر به یه دلیل دیگه مجددن متوجه همچنان وجود داشتنش می شید. بپذیربدش. بی هیجان. بی آه و غصه. شجاع باشید. صداش رو زیاد کنید. و حلش کنید. مشکل رو حل کنید.

دخترم پاشو نمازت قضا نشه.

علی رغم همه چیز امروز صبح بابام اومد با محبت و ملاحت بسیار زیاد منو بوسید و نوازش کرد که  دخترم پاشو نمازت قضا شد. منم از عالم خواب اکووار گفتمش که پریودم! هی خداع. این خوشیا رو از ما یواش بگیر!

لوس ننر.

وقتی پربودم انتظار دارم صبح با آب پرتقال و بوس و ناز و آخخخی پذیرایی بشم. ینی واقعن انتظار دارم این اجازه بهم داده بشه که هیچ کاری نکنم و با این حال باهام به خوبی رفتار بشه. دیگه لازم به ذکر نیست که به خاطر خطا های گذشته مثلن شب قبل بازخواست نشم اصلن. فقط آه و اوه کنم و مورد دلسوزی قرار بگیرم. این از تمایلات درونیمه. ولی چون بستر مناسب برای پیاده کردنش ندارم باید پاشم برا صبحانه ی روز جمعه به صورت نیمه خمیده املت درست کنم بعد اعصابم خورد بشه دستمو ببرم و بعد مامانم باهام سرد برخورد کنه که چرا به ظرف های کثیف دیروز رسیدگی نشده و صبحانه رو با عنقیت بخورم و از دست خودمم ناراحت باشم که تحت تاثیر پدیده ای که یک چهارم زندگی تمام زنان جوان دنیا رو پوشش می ده اِنقدر گوز شدم.

در ادامه هم چون ناهار درست نکردم برم بخرم. از اینکه اِنقدر لوس و تنبلم بدم میاد. باید کمر ببندیم به اصلاح خود.

حالا کم کم.

PURE LIFE.

ما اینجا در مورد بوی عرق، گه، عاروق، گوز، چس و همه چیز حرف می زنیم. با ما همراه  باشید.

هدف غایی!

تو اون بخش از زندگی ای که نمی دونم بعد از کردنت چیکار کنم.