لا لینه آ

عمو شلبی می گفت لالایی ها افسانه ها دروغ ها (وب مرده)

لا لینه آ

عمو شلبی می گفت لالایی ها افسانه ها دروغ ها (وب مرده)

کَپَل های کُپُل

ران کُپُل مردانه رو دوست دارم. مثل یال شیر به مادینگی هام حس امنیت می ده. یا شهوت نمی دونم. دوست دارم گوشت های کَپَلش یک استوانه ی درست و حسابی مشتی رو بسازه که بچسبه به شلوار جینش. پرش کنه. بعضی وقتا سوار تاکسی که می شم به راست و چپم نگاه می کنم و می گم آره مثل این. یک شکم گرد کوچولو هم داشته باشه که از پستونهاش جلوتر واسته به نشان مردانگی. توی رستوران که می شینیم وسط حرف زدنهای خیال بافانه ی من خطاب به ابر کوچولوی بالای سرش، یه لحظه انگشت اشاره ی دست راستش رو بیاره جلو توقف که کردم بپرسه بقیه ی پیتزاتو نمی خوری؟ بعد من لبخند بزنم به این که تصویر ذهنیم به حقیقت پیوسته و بگمش نه و بدمش پیتزا رو. 

نظرات 4 + ارسال نظر
divane جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 15:38

میدادی!شرط میبندم!

:|

divane پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 23:53

میدادی!شرط میبندم!

نه الان گشنمه. می گفتم بتمرگ می خوامش خودم.

divane چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 10:47

چه قدر فانتزیت ملموس بود :)

الان اگه بود عمرن نصف پیتزامو بهش می دادم. وای الی تصور کن. نصف پیتزا!

مهزاد دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 14:08 http://absurd.blogsky.com

دو تا پستات متناقضن:|

هانی اون در طولانی مدته. در کوتاه مدت فرق می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد