لا لینه آ

عمو شلبی می گفت لالایی ها افسانه ها دروغ ها (وب مرده)

لا لینه آ

عمو شلبی می گفت لالایی ها افسانه ها دروغ ها (وب مرده)

یاسمین - موقرمز - مش نارنجی

حسرت وجودشو می خورم. فالوش می کنم تا نگاش کنم. که از من شادتره قشنگ تره مرتبتره رنگی تره. همسنمه. هم اسممه. نمی خوام خودمو آزار بدم ولی خب هست. خیلی از چیزهایی که می خواستم باشم درش هست. به نظرم میلم بهشون قابل حذف نیست و اگه نتونستم عاملشون باشم باید تماشاشون کنم. همین. و آه :) چه حس عزیز آرامش بخشیه وقتی که بعد از یک مدت توی نوتیفیکشن ها می بینمش و رنگ و نگارهاش رو نمی پسندم. مثل دختری که آخر قصه برمی گرده سراغ پسرک کمتر خوب عاشق تر. مثل اون آنفالو می کنم یاسمین مو نارنجی رو.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهزاد پنج‌شنبه 6 خرداد 1395 ساعت 00:28

اکانتشو بده

باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد