لا لینه آ

عمو شلبی می گفت لالایی ها افسانه ها دروغ ها (وب مرده)

لا لینه آ

عمو شلبی می گفت لالایی ها افسانه ها دروغ ها (وب مرده)

والننون.

هر چه می نویسید رو بدید نوشین تاکید کنید خودش زنگ بزنه ده سال بعد براتون بخونه. اتفاق بهتری نمی تونه برای یک نوشته بیفته یا یک لحظه تا وقتی که نوشین زنگ می زنه. با اون صداش..

الهام اَدَم کرده کنار مرضیه و مرضیه و کیانوش و مرضیه و واژه و واژه و. کیانا اّدَم کرده کنار مینا و مینا و دینا و دنیا و درنا و مرضیه و. مرضیه ادم کرده کنار مرضیه و کیانوش و الهام و.

متن اینه.+...+ - به علت محترم نبودن اینستا و نداشتن هیستوری غنی ندارمش متاسفانه. خواهشمند است الهام متن را پیدا کرده  در جهت تکمیل پست برای خواهان از نو قرائت کند/

در ادامه..

می خوام فقط دستم به الهام برسه. چشماشو بگیرم. یک دقیقه نگاش کنم. سالهاست ولی دستم بهش نمی رسه.

نظرات 3 + ارسال نظر
نوشین جمعه 18 تیر 1395 ساعت 22:38

:)) ببین من خیلی الکی اومدم اینجا که نمیدونم دقیقا کجاست ... یه مشت به پست هات خندیدم و دلم برای اون روز تنگ شد که قاط زده بودم و هی حرف میزدم هی سیب زمینی میخوردیم ... بعد یهو چشمم خورد به اسم خودم اینگوشه ... اصلا من چرا همین الان پا نمیشم بهت زنگ بزنم ...
امیدوارم تو وضعیت قرمز نباشی :))

:)) از خل وضعییات ما

divane سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 22:52 http://divane.blogfa.com

لعنت به این بعد زمان و مکان...
به این اتوبوس سوار شدن های هر هفته من و خیلی چیزای دیگه...
اگه هنوز همون الهامی که تو میخوای دستشو بگیری بود یه فرصت خیلی خیلی زود پیدا میکنم تا هرکاری میخوای باهاش بکنی!!!
اینکه یهویی بیای یه جایی و بی مقدمه اسمتو تو یه پست ببینی خیلی خوش حالم میکنه.
اون شب شب امتحان فیزیو یاد ادامس خرسی پخش کردنمون افتادم!!!!
او نوشته همونی بود که به من نگفتین!!!

زمان که نیست فقط مکانه و تازه الی مکانشم اونقدر نیست! می دونی بیشتر دلم می خواست به خاطر این کپشن بیجا بازخواستت کنم! دلم می خواست نگا کنم تو چیشات بپرسم ازت که چرا چطور و کی دوستی اینقدر بی شاخصه شد؟ مثل سوپی که رقیق و رقیق تر می شه.. می خواستم تقاضا کنم ماهیت این مایع رو مجددن بررسی کنی. و در ادامه تقاضا کنم که به خاطر خدا و تمام آنچه که داشتیم یکم هویج توش رنده کنی!

divane سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 22:45 http://divane.blogfa.com

روانشناسان اعتقاد دارند در بیشتر موارد اگر دوستی بیش از 7سال طول بکشه اون رفاقت احتمالا مادام العمر خواهد بود و تا پایان زندگی طرفین ادامه پیدا میکنه:))

آه ره. این بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد