لا لینه آ

عمو شلبی می گفت لالایی ها افسانه ها دروغ ها (وب مرده)

لا لینه آ

عمو شلبی می گفت لالایی ها افسانه ها دروغ ها (وب مرده)

به اینم.

به نظرم اطمینان به شادی و موندن تو غم اشتباهه.اون لحظات والایی که می فهمید زشتید و هیشکی نمی خوادتون رو منتهی کنید به تخمتون بعد ب تنهایی شادی کنید بعد کم کم به این روال عزیز عادت کنید و یک جهان قشنگ تنها و ایزوله رو بسازید.

اون بیرون آدما به زبون هم حرف می زنن.

حتی دست خطمو کسی نمی تونه بخونه.

به تخمم.

پ.ن..این کارِ سختیه.

پ.پ.ن..دلیل اینکه بازدید وب بی پیوند من می ره بالا کلمات تخمی ایه که استفاده می کنم.همش تو فکر بودم چرا؟و الان فهمیدم :).اون عزیزانی که برای جق زدن وارد می شید!وات آپ؟ببخشید که اِراوزینگ نیس متنا!حالا شاید در آینده سعی کردم به شما هم خدمات رسانی کنم!:))).فور ناو ساری فور دیس اپوینتینگ یو :(

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد