لا لینه آ

عمو شلبی می گفت لالایی ها افسانه ها دروغ ها (وب مرده)

لا لینه آ

عمو شلبی می گفت لالایی ها افسانه ها دروغ ها (وب مرده)

آقای عَس.

یک مریض خیلی چاق داریم تو مرکز که اسکیزوفرنیا داره. سی و پنج سالشه. آخرای ساعت کاری رفتم تو اتاق کارکنان. جیم زدم درواقع. برای رسیدن به اتاق کارکنان باید از سالن پله هارو بگیرید و برید بالا. دوبلکس طوره! ولی در حد یک مرکز خیریه ی روزانه :) . نشسته بود تو پله ها. شیما رفت پی اش که چرا نشسته و بیاد توی گروه و فعالیت شرکت کنه. می شنیدم صداشونو. می گفت من دوازده تا قرص خوردم امروز صبح. خیلی مریضم.. و خوب نمی شم. شیما با انگیزه بهش گفت که می شی. که زمان می بره. و همه چی درست می شه. و بیا تو گروه.. این آقا دانشجو بوده.  از 16 سالگی مریض شده. دانشگاه رو ول کرده. و حالا نمی تونه صاف راه بره یا کمربندش رو درست ببنده. همه چی درست نمی شه. مگر اینکه تعریف درست عوض بشه. کارگاه و مرکز درمانی روزانه بیماران روان مزمن یعنی تعریف درست عوض می شه. ما اینجا رسمن تلاش می کنیم که شما تعریف سابق درست رو فراموش کنید. ما براتون درست رو از اول تعریف می کنیم. یک جوری که بشه شاد بود. تو پرونده ی این آقای عَس کنار شش بار خودکشی و توهم دیداری و شنیداری نوشتن "فراموشی" . ولی اشتباه کردن. این عمو ازوناست که فراموش نکرده..

نظرات 2 + ارسال نظر
divane پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 21:24 http://divane.blogfa.com

زنگ زدم...نمیدونم چرا حرف نزدم از کارایی که دوست دارم بکنم...
عین اون موقع که 1ساعت جلوی نوشین نشسته بودم و بازم حرف نزدم ازشون....
میجون مغزمو اخر...
اون موقع ها میگفتیم بعد 18سالگی....حالا میگم این 7سال تموم شه....
میگم که من سابقه هر لحظه خودکشی رو هم تو ذهنم دارم. فقط کسی نگرانم نمیشه

بعد هزار سال داشتیم حرف می زدیم. باید اول صدای همو یادمون بیاد. بار بعد اون چیزایی که می خوای رو بگو.

divane چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 11:04 http://divane.blogfa.com

تعریف درست رو عوض می کنی؟
یاسی میای یه تعریف هایی رو هم واسه من عوض کنی؟؟؟؟
شاید سابقه 6 لار خودکشی تو پرونده ام نباشه اما سابقه 6 روز متوالب فکر کردن به خودکشی رو تو ذهنم دارم....
بیاااا یه چیزایی رو واسم عوض کن

راستش این سایکوزها کللن آدمو غمگین می کنن. بخصوص وقتایی که حواسشون هست کجای کارند.
الی به نظرم تو به شدت لازم داری کارایی که دوست داری بکنی. بهت زنگ بزنم حرف بزنیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد