لا لینه آ

عمو شلبی می گفت لالایی ها افسانه ها دروغ ها (وب مرده)

لا لینه آ

عمو شلبی می گفت لالایی ها افسانه ها دروغ ها (وب مرده)

eternal sunshine of the spotless mind

آی لاود ایت. و غم انگیز بود. و عزیز بود. بدون زیرنویس هم دیدم. دانلود کردم ولی باز نشد. ( نات مای فالت )

آهنگ تیتراژش رو می خوام..


نظرات 4 + ارسال نظر
مهزاد دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 02:46

حله!بیا شر بگیم تو وبمون!مکتب شریسم میزنیم!

:) یو کنت دینای دِ فکت که زدیم قبلن!

مهزاد دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 02:38

ریلی؟گمشو برو یه چی بخور خره.نهایتا مثه من بیفت رو دنده ی آپ کردن.غذای روحه^.^

باش. جاست بیکاز یو سِد :)

مهزاد دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 02:31

من هزار بار تو جم تی وی دیدمش بعد زبون اصلیشو.بعد میگن شبکه های ماهواره ای بده.مرگ بر آمریکا :|

ریدن. گشنمه. دارم می میرم. ولی آی کنت کِر. آی دنت کِر آف دایینگ در دنده ی یاسی :)

مهزاد دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 02:25

دیدیش؟معرکه نبود؟
گفتم که آزار دهنده ست

آی لاو یور بیینگ آن. خوشایند آزار دهنده بود. گریم گرفت :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد