لا لینه آ

عمو شلبی می گفت لالایی ها افسانه ها دروغ ها (وب مرده)

لا لینه آ

عمو شلبی می گفت لالایی ها افسانه ها دروغ ها (وب مرده)

از انتلکت موسیقیایی خود کم کنید. بِتَر می شید..

چقدر من بچه بودم ماساری رو دوست می داشتم. اون رییِل لاوش چقدر به من حس رییِل لاو می داد. بعد چقدر  غصه می خوردم که یارو چنین چیز زیبایی سروده ولی تا این حد کُس بازه! بلد بودم همیشه غصه های ابلهانه بخورم.

پ.ن.. ساسی مانکن چرا گوش نمی دادم؟! خیلی خوبه که! 

نظرات 2 + ارسال نظر
divane جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 21:31 http://divane.blogfa.com

اون روز پریسا میگفت نمیدونم چرا اون موقع ها که سن ساسی گوش دادنمون بود نمیدادیم حالا عین بچه دبیرستانیا با اهنگ ساسی و تهی ذوق میکنیم و اطرافیانمون به چشم یه مشت انتلکت عقده ای بهمون نگا میکنن

خاک تو سرمون. گرفتار گوز گوز کردن روشنفکری بودیم. کللن از هر دوره ای گذر کردم با یک بقچه عقده بود!

مهزاد پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 22:46

من از ریل لاوش متنفر بودم.متنفر متنفر.
ساسی خوبه.من حفظشم.

:| تفاهم نداریم. طلاق بگیریم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد