لا لینه آ

عمو شلبی می گفت لالایی ها افسانه ها دروغ ها (وب مرده)

لا لینه آ

عمو شلبی می گفت لالایی ها افسانه ها دروغ ها (وب مرده)

دروغگو کم حافظس. کم حافظه دفترچه یادداشت لازم داره.

ی دفترم دارم که توش دروغ هایی که گفتمو می نویسم. محتوا، هدف و مخاطب. هدفو البته خالی می ذارم. هدف همیشه یه چیزه. تسهیل تداوم روابط. برای مخاطب. برای من رابطه ها با دروغ کمرنگ و کمرنگ و کمرنگ تر می شن. اصن یکی از دلایل تنهاییه. بعد یک وقت هایی کلافه ی تنهای خوشرنگوار گرفتار پرسش های مخاطب از کوره در می رم که اصن می دونی چیه؟ و در ادامه اعتراف می کنم. کلافگی هامو می پاشم روی سطح و گه می زنم به تصورات خوشرنگ مخاطب. بعدش دفترو در میارم و ی موردو خط می زنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهزاد پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 12:02

جدا همچین دفترچه ای داری؟
خیلی خفنه ها
:-؟

نه هنوز ولی لازم دارم. زندگی داره پیچیده می شه. قبلن از یه آدم استفاده می کردم به عنوان دفترچه. بود و نبود و بهش می گفتم. بعد دیدم اشکال این کار اینه که بعد از یه مدتی باید اون آدمو بندازم دور. بی احترامیه اصن به آدما همه چیزو بهشون گفتن.. مث اینه که لخت شی جلوش برینی مثلن. بده خلاصه. در نتیجه باید یه دفترچه بخرم. از اولش دروغامو می نویسم از آخرشم ی کار دیگه می کنم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد